Zobrazit všechny příspěvky

Recenze: Fotokniha od společnosti Saal Digital

Před nějakou dobou se ke mně dostala skvělá a férová nabídka společnosti Saal Digital. Foto kniha v hodnotě 1200 Kč pro fotografy zcela zdarma. Jedinou podmínkou bylo, že po dodání napíšete upřímnou recenzi a ohodnotíte kvalitu knihy. Upřímně můžu říct, že už tímto přístupem si mě společnost Saal Digital získala a to jsem ještě neviděl ani stránku. Neváhal jsem a zaregistroval se do této akce, během chvíle mi přišla odpověď se slevovým kódem, další body navíc pro tuto společnost za velmi rychlé jednání.

Sestavení knihy bylo otázkou necelé hodiny. Software, který je zdarma k dispozici je dostatečně intuitivní a troufám si říct, že pomocí něj dokáže knihu vytvořit každý. Provede vás kompletně celým procesem od importu fotografií až po zaplacení objednávky. Mě osobně nejvíc času zabral výběr snímků, které chci v knize mít. Ostatní už byla brnkačka :-)

Když máte knihu sestavenou podle vašich požadavků, následuje vyplnění kontaktních údajů a platba. Ta je realizována pomocí platební karty, nebo paypal účtu. Na tuto omezenou nabídku platebních metod jsem slyšel celkem dost negativních názorů, ale za mě osobně bez problémů a palec nahoru za paypal, kéž by víc obchodníků podporovalo tuto platební bránu. Po zaplacení už jen následuje automatický upload souborů, což možná chvilinku potrvá v závislosti na rychlosti vašeho připojení a poté už je kniha zadána do výroby. A teď pro mě to největší překvapení. Knihu jsem objednal v úterý v noci a v už v pátek byla dodána.

A co kvalita? Četl jsem několik recenzí a tak jsem se na knihu velice těšil. Ani na chvíli jsem nepochyboval, že by kniha nebyla hezká. Když jsem otevřel první stránky, byl jsem opravdu nadšený, nádherný papír, nádherný tisk a přesné barvy. Zvolil jsem matnou vazbu v bílé barvě a vnitřní stránky též na matný papír. Nevím tedy jak vypadá kniha v lesklém provedení, ale toto matné je prostě nádhera. Opravdu kvalitní práce. Upřímně nemám co bych mohl kvalitě provedení vytknout, dostal jsem přesně co jsem očekával a vlastně ještě víc. Byla to moje první kniha od Saal Digital a určitě ne poslední.

Na závěr bych chtěl poděkovat Saal Digital za tuto možnost vyzkoušet jejich produkt. Pokud bylo cílem akce získat nové zákazníky z řad fotografů, tak se jednoznačně podařilo, mě získali. Skvělá komunikace, rychlost dodání a hlavně kvalita!